onsdag 28. mars 2012

Test av Gopro Hero2.. tur til Tryvann

I går kjøpte jeg kameraet Gopro Hero2. Et fint leketøy for store gutter som er glad i duppeditter og sportslige aktiviteter! Jeg testet den for første gang i går og satte sammen en liten video som viser noen klipp på vei gjennom byen og videre til Tryvann (i x2 hastighet), og deretter noen klipp fra nedkjøring fra Tryvann til Bogstad (hvor jeg ble stoppet av noen venner i bil) i normal hastighet. Får se om jeg får filmet noe mere spennende ila sommeren! :-)

Filmen er fra starten av denne treningsøkten.
Forøvrig burde jeg sikkert lastet det opp til youtube i høyere kvalitet - særlig ettersom det er filmet i HD... jaja - next time.
(Oppdatering: Merk at i x2 hastighet så lyver videoen ekstremt mye ifht "forsvarlighetsgraden" av sykkelturen gjennom byen. Syklet faktisk relativt rolig og kontrollert. Og det som ser ut som rødt lys var iferd med å skifte til grønt!)

Ingen kommentarer:

Bruker du ikke Facebook så skriv her: